Obchodní a reklamační podmínky
1. Úvodní ustanovení
- níže uvedené obchodní podmínky platí pouze pro zákazníky internetového obchodu rj-kubat.cz.
- adresa provozovny:
Jan Kubát
Brtev 39
Lázně Bělohrad
507 81
e-mail: info@rj-kubat.cz
tel.: +420 603 226 286
ičo: 115 81 549
dič: CZ6401110584
číslo účtu: 618447541 / 0100
2. Objednávka
- za závaznou je považována každá objednávka uskutečněná prostřednictvím:
- internetového obchodu rj-kubat.cz
- prostřednictvím elektronické pošty info@rj-kubat.cz
- písemně na adresu provozovny
- telefonicky na čísle: +420 603 226 286
- podáním objednávky souhlasí zákazník, tj. kupující s obchodními podmínkami
- kupní smlouva vznikne po uhrazení a převzetí objednaného zboží
3. Vyřízení objednávky:
- po obdržení objednávky od kupujícího ověřujeme dostupnost zboží, zda je či není na skladě. Zboží, které je skladem dodáme obvykle do 3 dnů. Pokud tomu tak není, expedice zboží proběhne do 5-ti pracovních dní, nejpozději však do 2 týdnů. Jestliže nastane jakýkoli důvod, pro který nebudu možné expediční lhůtu dodržet, bude kupující informován a to telefonicky nebo jiným dostupným spojením. Expediční lhůta začíná v okamžiku potvrzení objednávky
- nejpozději druhý pracovní den Vám zavoláme nebo zašleme e-mail a dohodneme se na formě doručení zboží
4. Doručení objednávky:
- zboží dodáváme pouze po celé ČR
- k doručení objednávky máte možnost využít tyto možnosti:
- zaslání přepravní službou Česká pošta - možnost sledování zásilky
- zaslání přepravní službou DPD
- osobní odběr v provozovně Lázně Bělohrad, od pondělí do pátku mezi 6 a 14 hod., v sobotu v 8 -11 hod., mimo tyto hodiny po telefonické domluvě
- osobní odběr na prodejně na stánku č. 28 na Havelském tržišti v Havelské ulici na Praze 1, každý den včetně sobot, nedělí a státních svátků, od 10-ti do 17-ti hodin
5. Platební podmínky:
- 1) v případě odeslání službou Česká pošta nebo přepravní společností DPD.
- při odeslání objednávky, která převyšuje částku 5.000 Kč na adresu v České Republice nebo na Slovensko neúčtujeme žádné poštovné a balné!
- nákupní cenu objednaného zboží můžete zaplatit hotově při převzetí zásilky přímo na adrese odběratele - platba dobírkou
- můžete zaplatit také předem převodem na účet dodavatele - číslo účtu: 618447541 / 0100
- nebo můžete zaplatit online - platbou přes platební bránu GPwebpay, jedná se o online platbu platební kartou, při zvolení této možnosti platby se po ukončení objednávky zobrazí tlačítko Zaplatit kartou, po kliknutí budete přesměrováni na zabezpečené stránky GPwebpay, uvedete číslo Vaší platební karty, její expiraci a ověřovací kód, následně budete přesměrováni na stránky poskytovatele Vaší platební karty a po ověření bude provedena platba online, Vaše platební karta musí v tomto případě umožňovat platby přes internet
- 2) v případě osobního odběru
- při převzetí na provozovně v Lázních Bělohradě neúčtujeme žádné poplatky, zboží zaplatíte hotově při převzetí
- při převzetí na prodejně Havelském tržišti, Havelská ulice, Praha 1 neúčtujeme žádné poplatky, zboží zaplatíte hotově při převzetí, možná je i platba kartou
6. Záruční podmínky a reklamace
- na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta (tj. 24 měsíců) pokud není uvedeno jinak.
- záruka se vztahuje pouze na závady způsobené vadou materiálu nebo vadou výrobní. Nevztahuje se na zboží poškozené neodbornou montáží, zanedbáním údržby či používáním k jiným účelům než je určeno a na běžné opotřebení
- řádně podaná reklamace bude předložena výrobci k posouzení a na základě jeho rozhodnutí bude v případě oprávněné reklamace zboží opraveno, nebo vyměněno.
- uplatnění reklamace:
- písemně na adresu provozovny
- na email: info@rj-kubat.cz
- po odeslání reklamace informuje prodejce kupujícího o následném postupu řešení reklamace
7. Odstoupení od smlouvy
- kupující má právo podle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14ti dnů ode dne převzetí zboží
- kupující musí toto zboží vrátit prodejci do 14ti dnů s prohlášením, že od kupní smlouvy odstupuje a žádá vrácení peněz
- odstoupení musí spotřebitel odeslat tak, aby ho prodejce nejpozději poslední den této lhůty dostal.
- kupující je povinen vrátit zboží v původním obalu nepoškozené, pokud není možné zboží vybalit bez poškození obalu, pak tuto povinnost kupující nemá, ale zboží musí vrátit nepoškozené.
- Ve vrácené zásilce musí být veškeré doklady o koupi.
8. Ochrana osobních údajů
- více na stránce Ochrana osobních údajů